Dostupnost

YCNet zóna

Zákaznická linka

+420 515 539 800

Dostupnost

YCNet zóna

Zákaznická linka

+420 515 539 800

Časté dotazy

Mohu využívat internet na více počítačích?

Připojení více počítačů k internetu současně je naprosto běžné. V domácích podmínkách toto zajišťují rozbočovače: switche nebo WiFi routery, které současně slouží pro bezdrátový příjem internetu na přenosných zařízeních (notebook, smartphony, tablety apod.). WiFi routery jsou inteligentnější zařízení s možností jejich správy a údržby dálkovým přístupem. Nabízíme WiFi routery TP-Link a MikroTik, které můžete objednávat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. S vhodným výběrem Vám rádi poradíme a doporučíme optimální řešení.

Mohu využívat svůj stávající router?

Svůj router použít můžete, nicméně routery, které nabízíme, jsou dlouhodobě testované, tedy spolehlivé a optimalizované pro provoz v naší síti. Nemůžeme vám proto zaručit, že váš vlastní router (zakoupený jinde) bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené. Pokud  jste k naší síti připojení kabelem (tj. v bytových domech s datovou sítí), je nutné nám zapojení vlastního zařízení ohlásit a my provedeme jeho registraci do naší sítě.

Co mám dělat, když mi nefunguje internet?

1. Zkontrolujte zapojení kabelu a napájení.
2. Vypněte a po chvilce zapněte WiFi router (nebo jiné síťové zařízení).
3. Vypněte a po chvilce zapněte PC.
4. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás.

Zasíláte faktury elektronicky?

Faktury – daňové doklady vystavujeme a zasíláme standardně bezplatně v elektronické podobě ve formě PDF souboru připojeného k elektronicky podepsané e-mailové zprávě. Tento způsob vystavování a zasílání faktur, jakož i jejich zpracování v účetní evidenci je v souladu nejen s našimi všeobecnými obchodními podmínkami, ale splňuje také veškeré právní náležitosti ČR a směrnice EU.

Jak mám platit pravidelně za služby?

Úhrady za služby můžete provádět převodním příkazem na náš účet u Fio banky, a.s., číslo 2500743117/2010, variabilním symbolem (VS) platby je vaše klientské číslo, které je uvedeno ve vaší smlouvě. Variabilní symbol je důležitým údajem pro správné přiřazení platby, je proto nutné VS vždy uvádět ve správné podobě.

Mohu využívat TV Kuki a internet zároveň?

Ano, televize jede v rámci Vaší internetové přípojky. Televize si dokáže přizpůsobit svůj provoz k Vaší přípojce. Čím méně svou přípojku zatížíte, tím lépe Vám televize pojede.

Mohu využívat službu Kuki na více zařízeních?

Ano, díky naší aplikaci je naše služba dostupná 24 hodin denně na televizích, počítačích, tabletech i v mobilu. Můžete televizi sledovat na dalších 4 mobilních zařízeních. Vše v dosahu vaší Wi-Fi sítě. Počet zařízení je omezen.